بهمن ۷, ۱۳۹۹

پروژه مسکونی تجاری الوند

پروژه مسکونی تجاری الوند اجرا توسط تعاونی ابنیه همت

در مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۹۸-۹۰۳۱ خرید یک قطعه زمین جدید با کاربری مسکونی-تجاری واقع در زمین پلاک ثبتی ۱۹۲۷/۳۴، به نشانی منطقه ۲۲ تهران، شهرک گلستان، میدان موج، خیابان علامه قزوینی خروجی اول، میلاد یکم را اعلام نمود.

شرایط پروژه:

طبق دستور نقشه ملک، ساختمان دارای ۷ طبقه در زمینی به مساحت ۹۵۹ متر مربع با ۲ طبقه منفی با کاربری پارکینگ و انباری، یک طبقه همکف تجاری و ۴ طبقه مسکونی طراحی خواهد شد.

ثبت نام به صورت هر امتیاز، ۳۰ متر از قدرالسهم زمین انجام می گیرد که برآورد می گردد پس از اخذ جواز به هر سهم حدود ۶۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۲۰ متر مربع تراکم تجاری تعلق می گیرد.

پیش بینی مدت ساخت و تکمیل پروژه ۱۸ ماه می باشد.

در این پروژه مسکونی مطابق رویه تعاونی، به اضافه واریزی اعضا صرفا امتیاز در اولویت انتخاب واحد تعلق می گیرد و در پایان پروژه انتخاب واحد بر اساس امتیازبندی و تیپ واحدها صورت می پذیرد.

واریزی به روز اعضا بابت سهام ۵۶ متر مربع مسکونی و ۱۸ متر مربع تجاری از پروژه الوند تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مبلع ۲۱٫۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.
اقساط سال 1403 پروژه الوند

بروزرسانی: رژیم اقساط سال ۱۴۰۲ پروژه الوند تعاونی توسعه ابنیه همت

اقساط سال 1402 پروژه الوند

شرایط ثبت نام پروژه مسکونی تجاری الوند

پرداخت مبلغ ۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان چک به تاریخ روز در زمان ثبت نام به همراه ۲ فقره چک به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسیدهای ۹۸/۱۲/۲۰ و ۹۹/۰۲/۱۰ و دو فقره چک به مبلغ هر یک ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسیدهای ۹۹/۰۳/۱۰ و ۹۹/۰۴/۱۰ به صورت علی الحساب.

قیمت واگذاری واحدهای پروژه به اعضا بر اساس قیمت تمام شده پروژه با احتساب مبلغ بالاسری خدمات ارائه شده شرکت تعاونی و با لحاظ ضریب مرغوبیت هر واحد خواهد بود. بر همین مبنا پیش بینی هزینه تمام شده برای هر متر مربع بنای مفید مسکونی با توجه به تامین بخشی از هزینه ها از محل قدرالسهم تجاری به طور میانگین مبلغ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

لازم به ذکر است بخشی از هزینه ها از محل واگذاری قدرالسهم تجاری تامین می گردد. مبالغ حاصل از فروش بخش تجاری در جهت پیشبرد ساخت و کاهش بهای تمام شده پروژه هزینه می گردد.

نظر به اینکه در جریان فرآیند اصلاح پروانه ساختمانی پروژه ممکن است ضوابط فنی و یا مقررات شهرداری تغییراتی را در نقشه ها ایجاب نماید، امکان تغییر برخی مشخصات اعلامی پروژه مفروض می باشد.

تعاونی بابت این پروژه ۳۲ امتیاز واگذار نموده است.

مقدار پیشرفت پروژه
۰%
با توجه به تغییر قیمت ها، جهت کسب آخرین قیمت ها در زمینه خرید امتیازهای این پروژه با ما در تماس باشید.
پروژه الوند-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام

درباره تعاونی توسعه ابنیه همت:

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

این تعاونی با روزمه درخشان خود از خوشنام ترین  تعاونی های سطح منطقه ۲۲ می باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز، پروژه مسکونی-تجاری زاگرس و … نام برد

موقعیت پروژه الوند

مجتمع الوند در میدان موج و همسایگی بام لند واقع شده است.

دسترسی های اصلی این مجتمع از طریق اتوبان شهید همدانی (شهید حکیم)، شهید همت، آزادگان و آزادراه تهران کرج می باشد.

فاصله این مجتمع تا نزدیک ترین ایستگاه مترو که مترو چیتگر می باشد نهایتا ۱۰ دقیقه می باشد.

از مراکز تفریحی و تجاری نزدیک این پروژه می توان به پاساژ طوبی، پارک آبی اپارک، بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و بام لند نام برد.

دفترچه عضویت پروژه مسکونی تجاری الوند

دفترچه عضویت پروژه الوند-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام
دفترچه پروژه الوند-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام

رژیم اقساط سال ۱۳۹۹ پروزه الوند

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ شرکت تعاونی رژیم اقساط سال ۱۳۹۹ را طی اطلاعیه شماره ۹۹-۱۱۲۸۵ اعلام نمود

ردیف

تاریخ اقساط

مبلغ هر قسط بابت هر امتیاز (تومان)

۱

۹۹/۰۶/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

۹۹/۰۷/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

۹۹/۰۸/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۴

۹۹/۰۹/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

۹۹/۱۰/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۶

۹۹/۱۱/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۷

۹۹/۱۲/۲۵

۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰

اقساط می بایست به حساب شماره ۷۱۰۱۲۶۵۹۲۲۱۵ بانک مسکن، شماره شبا IR530140040000710126592215 به نام تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت واریز گردد.

رژیم اقساط سال ۱۴۰۰ پروزه الوند

اقساط سال 1400 پروژه الوند-مشاورین مسکن رسام